Monday 26 September 2011

aku iluminati


Sekiranya aku ni seorang PM ke, presiden pas ke, presidan umno ke, mesti ada orang cakap aku ni geng iluminati bila buat tangan macam ni.KEHKEHKEH!!!

asal orang tu ada pangkat je bila buat tangan macam ni mesti orang akan tuduh macam2 kan?KEHKEHKEH!!

Itulah sebenarnya mentaliti jika dah bernama manusia.
tak kiralah dia orang melayu ke,cina ke,orang putih ke,hitam legam ke.KEHKEHKEHKEH!!!

nampak benda macam pelik je semua dia akan akan cakap iluminati.
KEHKEHKEHKEH!!!

kenapa kita cepat untuk melabelkan seseorang itu mengikut kehendak kepale otak yang sering dipengaruhi oleh ILUMINATI???

sampai kartun upin ipin pun diorang cakap iluminati.
sebabnya U untuk usa
dan I untuk israel
KEHKEHKEHKEH!!!
(isu lama ni upin dan ipin ni)

tengok pada tempatlaa nak cakap sesuatu tu, simbol tangan kat atas tu pun boleh jadi simbol rock, excited, happy, tak semestinya untuk iluminati kan.

apa-apa perbuatan kita kan berdasarkan niat



AKU NI ILUMINATI??

                              KEHKEHKEHKEH!!!
                                                   KOHKOHKOHKOH!!!
                                                                                  KUHKUHKUHKUH!!!
                         LAWAK BODO!!!!             LANCAU!!




nota taksub iluminati : nanti kang ada lah geng taksub iluminati cakap aku ni pun puak iluminati post benda yang macam ni,hihi..


No comments:

Post a Comment