Wednesday 22 June 2011

Cool itu juga adalah sebahagian dari iman...

aku rase cool tu juga adanya sebahagian dari iman...
                emmm.... contohnya adalah seperti contoh dibawah ini,hihi....

 samad : hey samdol, kesian kau rumah terbakar..
samdol : xpe, aku cool je.. sambil tersenyum lebar...

samdol : gila kesian kat kau  duit kau abes kene curi..
samad: xpe, aku cool je, mungkin itu ujian dr Allah.. sambil tersenyum nampak gigi..

pak burn : kesian btol la kt korng ni, ada rumah terbakar, ada duit kene curi..
samad&samdol : xpe pak abu, kami cool je.. mungkin itu ujian dr Allah untuk kami.. sambil tersenyum lebar

tapi ada juga cool yg tak jadi sebahagian dari iman...
nak tau cool camne???............haaa camni..

"Aku dari kecik lagi memang cita-cita nak jadi kool. Masa sekolah rendah aku tak kawan dengan budak perempuan. Kool la katakan. Bila sekolah menengah,akustart layan muzik. Time tu orang mana kenal Green Day,Weezer. Masa aku tingkatan 4,aku belajar main muzik. Kalau dah pandai nanti baru boleh berlagak!. Kat U, aku join band, jadi tukang ketuk drum. Tapi ada pulak orang cakap drummer ni tak kool. Fcuk!. Petang tadi aku lepak dengan Apih Karim. "Mu kene wat blog k,baru kool!!" ,kata Apih.Heh. Lepas ni kalau tak kool jugak tak 
tahu la."... 






nota ibu jari kaki: hahaha, sori sake, aku curi kata-kata kesat mu, tp, dr sudut yg lain, ia secara tidak langsung mempromosikan blog mu,hihihihi.. ni dia blog sake: http://abcpowder.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment