Sunday 26 June 2011

single itu cool???

kawan aku ckp single itu emm... cool??

how cool is that??? < salah satu lirik weezer > < hahaha, xde kene mngene pun kot>

apa yang cool sgt tuh??
kwn aku ckp nanti klu org tanya..

" eh kau ad awek blom?? muka dah hensem xkan la xde awek sorang???"

dia jwb " awek?? euuwwhhh, im sori, tak main la awek2 ni, membuang masa, duit, dan kerjaya je, kalau ade awek nk pergi mane2 pun susah, nak sruh kluar ngn dia je, mula2 cam bess la, tp lama2..ish rimas laa asyik bekepit jee, tak cool la camtu...pastu bila da ada awek nanti xde la lg awek2 nak kacau aku, nak takel aku, aku rase cool je ble ad awek ajak aku kapel and then aku reject dgn begitu saje je,hahaha... cool tak?? cool tak??pastu klu xde awek ni, nak kacau gurl2 lain pon xde org nk marah2, nak jeles2,hahaha... kalau dah xde awek ni, bru lah bleh jd anak ikan kt mak2 datin tu, brulah poket penuh bro!! hahahah!!!... org ckp ad awek ni cool?? bile cek poket je kosong, cek kedit je abes, nak pegi mane2 ke kene report, so... cool ke ade awek ni?? memang tak laa kan,hahaha "

nota jari hantu : agak KOYA gak la jawapan yg beliau kasi, tp kau mmg betol2 cool la bro,hihi.... dan tuan pesa klu nk aku delete post ni xde hal,hihi.. tp tak salahkan kita sharing mnyaring,hihi..




HENSEM TAK BELIAU?? (pompuan ckp encem,hihi)


pesa n sake... ( my cool fren,hihi)


my sahabat sejati





No comments:

Post a Comment