Thursday 4 August 2011

awek-awek.. boleh ke kencing dalam botol??

Tabiat aku ni, asal duduk je kat dalam kenderaan yang dipanggil bas, mesti rasa nak terkencing..
kalau sikit-sikit tu ok laa, tapi ni sampai tak boleh nak gerak-gerk dah, kalau gerak jugak alamaknya bocorlaa,hihi..

tapi kan..  emmm.. masa aku naik bas hari tu tiba-tiba rasa macam pelik gila..
dah tak rasa lagi nak kencing-kencing ni..
jadi boleh laa aku duduk dalam bas tu dengan keadaan yang cool, dah la duk sebelah awek cun masa tu,hihi..

tak sampai setengah jam tiba-tiba aku tengok awek tu macam gelisah gila..
pelik jugak aku tengok, tapi malas nak tegur sebab aku ni pemalu sikit dengan perempuan yang aku tak kenal,hohoh...

tapi, makin lama makin gelisah aku tengok awek ni sampai kedua-dua belah kaki naik atas seat bas..
nampak macam makin parah je minah ni.. ish!! tak boleh jadi ni, kena tanya ni mana tahu kalau-kalau dia kena sakit jantung ke, sakit paru-paru berair ke.. nanti kang kalau dia pengsan tak pasal-pasal aku kena bagi pernafasan mulu ke mulut,hihi...

"emm.. emmm.. awak.. emm.. ada masalah ke?"... lepas aku tanya ni dia cam buat-buat cool kejap,kohkohkoh...

lepas tu dia pun jawab soalan cepu mas aku tadi dengan suara yang agak perlahan (macam orang berbisik dekat telinga) ... "nak kencing, tak tahan.."

owh!! patutlaa aku dh tak rasa nak kencing bila naik bas ni, rupa-rupanya tabiat aku tu dah berpindah ke awek sebelah aku ni,kehkehkehkeh.....

lepas tu dengan berbekalkan ke-cool-an yang aku ada, aku bangun pergi ke pemandu bas..

"bang, ada orang nak kencing, boleh tak berhenti kejap"..
pemandu tu pun jawab tanpa menoleh kearah aku.. " ambik botol ni haa, dah tak sempat nak berhenti ni, dah lewat"...

"fuck off punya pemandu, penting diri!!"... ini je yang mampu aku katakan masa tu di dalam hati,hihi..

jadi aku pun balik semula ke seat dengan berbekalkan botol 1.5L di tangan..

"eh awak.. driver tak nak berhenti, ni haa botol, kencing je dalam ni"... ( sambil ketawa sikit2,hihi)

panngggg!!!! "aduh!!"... aku mengerang kesakitan.. dengan selamba awek ni pergi hempuk kepala aku, fuck!!

" gila apa?? mana lepas nak kencing dalam botol ni!! "... bebel awek tersebut dekat aku,hahaha..

lepas tu aku buat bodoh je, dalam hati "ceh, aku dah tolong kau senang-senang je hempuk kepala aku, kenal pun tak"...

" tolonglaa bagitau dekat driver tu yang saya nak kencing, suruh dia berhenti, please~~" merayu awek tu dekat aku,hihi.. suka-suka~~

aku pun pergi la lagi dekat pemandu tu...

" bang, ada perempuan nak kencinglaa, dia dah tak tahan sangat-sangat"..
"adoyy!! kenapa tak cakap awal-awal yang nak kencing tu perempuan, ingatkan kau, nasib baik dia tak pergi kencing dalam botol tadi tu, kalau tak hancing bas aku ni".. marah pemandu tu kat aku...

"bangang!!... punya pemandu, ada ke aku cakap aku yang nak kencing bodoh!!".. ini je yang aku berani cakap dalam hati masa tu,hihi...

selang beberapa minit, bas tu pun berhenti dekat stesen minyak dan awek tu dapat pergi kencing dengan gembiranya....



nota kaki kencing : boleh ke awek-awek kencing berdiri macam gambar dekat atas tu??hihi..

1 comment: