Saturday 30 July 2011

jadual yang tak berapa nak cool sangat laa..


Memandangkan jadual kelas dah keluar, jadi mulai hari ini aku kena plan betul-betul, kelas mana yang perlu di ponteng selalu,hihi...

hari rabu ada satu je kelas... emmm.. boleh tido sampai mampos ni,hihi...
lepas tu selasa dengan isnin kelas sampai malam... macam mana nak g tengok wayang ni??!! hohoh..

aku ingat sem ni nak kerja, cari duit belanja sikit, malas laa nak mintak duit dengan bapak aku je, bapak aku tu dah la nak pencen dah..
emm... pinjaman mara pun baru nak mohon ni..

tapi.....  bila dapat jadual macam ni nampaknya tak de can laa aku nak kerja sem ni...
apa nak buat.. nasib badan daa...

tapi aku akan cuba jugak cari kerja..
cari mereka yang sanggup bagi aku kerja pada hari sabtu dengan ahad je,hihi.. harap-harap ada.. amin..

tapi kalau kerja potong babi ke, jual arak ke, jadi gigolo ke.. emmm.. go fuck yourself laa..
aku mencari rezki halal je bang,hihi...

nota kaki ponteng : kalau dah ponteng@skip kelas tu, jangan lupa minta nota dan assignment dari kawan, kalau tak sampai tua la kau jadi bodoh.. kan??hihi...

No comments:

Post a Comment