Wednesday 20 July 2011

dah masuk universiti baru nak bersunat...

seorang mahasiswa berlari-lari anak ikan ke tandas kerana begitu teruja untuk mengerjakan hajat...
perasaannya agak gembira apabila mendapati ada tandas kosong untuk dirinya untuk berhajat..
tapi...

bila masuk tandas je... ohh!!! fuck!!!

air kencing bersepah-sepah di atas tempat alas mangkuk tandas tu menyebabkan dia terpaksa untuk membersihkan dahulu air-air kencing yang dah laa kuning karat!! lepas tu baunya pulak busuk gila babi!!! sebelum mengerjakan hajatnya itu..

kasihan mahasiswa tu, tiap-tiap kali masuk tandas je mesti terserempak dengan air kencing yang bersepah-sepah.. tiap-tiap hari jadi cleaner sukarelawan, kalau setakat satu je tandas macam tu mungkin tidak mengapa, boleh pilih tandas lain, tapi masalahnya semua tandas serupa, air kencing bersepah-sepah!!


melalui story di atas, mengikut tafsiran ikut suka hati aku, mungkin pelajar-pelajar di sana baru je lepas bersunat ( baru lepas kena potong kulit anu nya itu), sebab apa, biasanya mereka yang baru je lepas bersunat, pancutan air kencing dari anu nya akan bercabang-cabang, biasanya bercabang dua atau tiga, ada juga yang bercabang-cabang macam kat taman-taman tu..



air pancut di taman

bercabang-cabang


ini menyebabkan pelajar yang bru je lepas bersunat tersebut tidak dapat mengawal pancutan air kencingnya dengan sebaiknya dan menyebabkan air kencingnya bersepah-sepah di atas mangkuk tandas..

nota jari tangan paling tengah : wahh!! rupanya ramai jugak pelajar universiti ni yang baru je lepas bersunat, tahniah!! anda telah memasuki alam dewasa!!!




aku harap lepas sebulan dua bersunat kencing mereka itu akan lurus macam ni, barulah tak bersepah-sepah air kencing atas alas tu.. tak pon kalau nak kencing pancut sangat, angkat la alas tu macam gambar kat atas ni.. bodoh!!!



No comments:

Post a Comment