Monday 25 July 2011

Universiti Kuala Lumpur (MITEC) Di cemari Bendera Berkeris..

seperti mana yang aku tahu laa, Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) melarang mana-mana pelajar terlibat di dalam mana-mana parti politik samada Umno,Pas,Keadilan,Mic,Mca,Dap dan sewaktu baginya...

tapi yang membuatkan aku menjadi agak hairanlaa, bila emmm.. ceritanya begini, baru-baru ni pemuda umno telah menganjurkan satu pertandingan futsal di UNIKLMITEC.. aku tak kisah pun pemuda umno or pemuda pas ke nak buat program dalam UNIKL MITEC ni, yang aku rasa agak panas dan bengang bila ada bendera-bendera / logo parti politik telah mencemari kawasan Universiti ni seperti mana yang telah dilakukan oleh pemuda umno ke atas UNIKL MITEC sebelum ini..

cakap mana-mana pelajar dilarang terlibat dalam mana-mana parti politik??? tetapi sekarang apa cerita beb??!!! atau AUKU ni dikenakan untuk orang-orang tertentu je??

kalau nak letak sangat bendera politik dalam universiti tu, mansuhkan laa dulu AUKU tu!!!
sendiri cipta sendiri langgar, bangang!!.. punya manusia ni..

aku nak bagi cadangan yang agak bernas laa sikit dekat pihak pengurusan UNIKL MITEC ni, selepas ini, mana-mana parti politik yang ingin menganjurkan apa-apa program di dalam kampus, mereka dilarang sama sekali menggantung atau meletakkan atau membawa masuk apa-apa logo/bendera parti politik meraka tak kira laa mereka ni umno ke, mca ke, pas ke, dap ke.. harap-harap cadangan aku ini diterima laa oleh pihak pengurusan UNIKL MITEC..


~LOVE M1TEC~


aku tak reka-reka cerita beb, ni bukti dia




nota cap kaki : nota tak jumpa laa hari ni,hihi..




No comments:

Post a Comment