Wednesday 20 July 2011

kenapa kalau ustaz je mesti kahwin dua..

cerita aku kali ni bukannya nak mempersoalkan tentang ustaz-ustaz yang kahwin dua..
tapi kan, semenjak beberapa tahun aku hidup ni, aku lihat kebanyakan ustaz mesti kahwin dua..
mula-mula aku buat pemerhatian terhadap pakcik-pakcik aku yang bergelar ustaz..
emmm... mengikut pemerhatian aku, mereka ni semua kahwin dua.. eiii,best gilerrr!!!!

kajian aku mengenai "kalau ustaz je mesti kahwin dua"  bertambah lebih kukuh apabila seorang ustaz yang yang aku kenali ini pon kahwin dua..

dan bertambah kukuh lagi apabila ustaz yang mengajar aku di Universiti ni dah pon berkahwin dua, dengar cerita siap jemput orang ramai ke majlis perkahwinannya yang ke - 2 ni.. bahagianya ustaz aku ni dapat kahwin dua..

ustaz azhar idrus pon kahwin dua, tuan guru Haji Hadi pon kahwin dua..

memang kebiasaannya apabila digelar ustaz ni memang kahwin dua laa,hihihi...

ni akak aku pon bertunang dengan ustaz, so aku nak nasihatkan kat akak aku bersiap sedialah untuk menghadapi madu anda akan datang,kehkehkehkeh!!!! eiii, jahatnya aku cakap macam tu!!hihi...


kepada wanita-wanita disana, jangan la pulak lepas baca N3 aku ni korang takut nak kahwin dengan ustaz, banyak manfaat kalau dapat kahwin dengan ustaz ni, dapat bimbing korang untuk menuju ke syurga, InsyaAllah..

MADU ITU KAN MANIS.....
                                               HIHI....


nota dahi parut : kepada mana-mana lelaki yang rasa macam nak kahwin dua tu cepat-cepat laa masuk jadi IMAM MUDA,hihi...


No comments:

Post a Comment